Kdy mi přijde objednávka?
Objednané zboží se snažíme odesílat již do druhého dne. Následně záleží na kurýrovi, jak rychlý bude. Společnost PPL z pravidla doručuje zásilky do dalšího dne. Zásilkovna si na doručení dává obvykle 2-4 dny.
Zasíláte na Slovensko?
Ano, také na Slovensko vám balíček doručí PPL nebo Zásilkovna. I pro zásilky na Slovensko navíc platí, že při objednávce nad 2000 Kč je doručení prostřednictvím Zásilkovny zcela zdarma.
Nepovedla se mi platba online kartou. Co mám dělat?
Prosíme o zaslání mailu, zda si přejete objednávku změnit na dobírku (+39,-Kč) nebo zaplatit klasickým převodem. Objednávku upravíme a potvrdíme. Jestli potřebujete zaplatit pouze kartou online, tak prosíme o objednávku novou a k tomu do poznámky napsat a storno předešlé objednávky. Děkujeme za ulehčení spracování objednávek.
Potřebuji dodatečně upravit fakturační údaje. Jde to?
Určitě. Rádi Vám upravíme objednávku podle Vašich potřeb. Prosím napište nám mail s novými údaji.
Mohu si vyzvednout objednávku v Praze osobně?
Po telefonické domluvě je možné vyzvednout Vaší objednávku na adrese U Výstaviště 38, Praha 7, 170 00 - zobrazit na google mapě.
Zboží bude připraveno vždy následující pracovní den.
Jaký je rozdíl mezi pájkou a vypalovací stanicí?
Odkaz na článek, který podrobně odpovídá na dotaz ZDE.
V čem se liší vypalovačky do dřeva řady TT?
Odkaz na článek, který podrobně odpovídá na dotaz ZDE.
Mohu si vypalovačku před zakoupením vyzkoušet?
Bohužel, tuto možnost zatím nenabízíme. V Praze máme pouze výdejní místo, nikoliv prodejnu. Zakoupené zboží je ale možné do 14 dnů vrátit. Jen je třeba si uvědomit, že jehly a vypalovací pera jsou spotřebním materiálem.
Mám na vypalovačky záruku?
Samozřejmě, na každý vypalovací přístroj, který si u nás zakoupíte, máte standardní dvouletou záruku.
Mohu si u vás dokoupit náhradní hroty?
Ano, na našem webu naleznete náhradní hroty ke všem vypalovací strojům, které máme
v nabídce ZDE.
Nevím si rady a potřebuji poradit
V takovém případě nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 725 705 710